Fan vad det var skönt med en sovmorgon idag.

Efter all den informationen man fick igår så var jag helt slut i både huvud och kropp. Så det behövdes en natt med redig sömn.
Idag ska jag ha min första lektion och kursen heter musiktraditioner i Europa, så det blir nog kul. Sen efter den blir det att gå på krypning och puben. Det kommer nog bli skitkul och det är så snällt av Karin att låta mig sova hos henne. Så snälla klasskamrater tycker man om. Men iallafall nu är det dags för mat och sen blir det att ta bussen till Växjö. Så jag rapporterar mer imorgon när jag kommer hem igen.


Jag kör på plattat hår idag, även om det knappt syns på bilden.

Kommentarer
Postat av: ann vicious

gewd luck n have fun på krypningen å allt nu då då :)

2010-08-31 @ 12:54:26
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0