Det blev ett skrivbord på IKEA.

Så jag har roat mig med att skruva ihop det och möblera om hela dagen idag. Fan vad jag har sprungit fram och tillbaka med saker. Jag fick ju kasta ut mitt gamla skrivbord från sovrummet och sätta en bokhylla från vardagsrummet där. Sen då sätta det nya bordet i vardagsrummet. Men nu är det gjort och jag blev väldigt nöjd med det.


Mina skor får bo inne i mitt sovrum nu istället.


Mitt nya skrivbord som är så fint, så fint.


Kommer att lägga lite mer saker/tidningar under glaset sen.


Kommentarer
Postat av: Flickvall

Åhh jag vill också ha det så prydligt. Tittar på röran på skrivbordet Suck!

2010-08-02 @ 02:38:36
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0