Ännu en lördag på jobbet.

Men nu är jag inte där jag har jobbat i sommar utan jag är tillbaka på mottagningsköket jag var på i våras. Eftersom det är ett mottagningskök så sitter jag här helt själv och äter min frukost nu. Det är nackdelen med att jobba här, man har bara sig själv som sällskap. Men var tredje helg är inte så farligt att behöva stå ut med det. Min chef frågade ifall jag ville ha kvar mina helger här nu när jag ska plugga och jag tackade ja. Det är ju rätt gott med lite extra pengar när man blir student. Eftersom det är väldigt lugnt här från och till så kan man ju plugga här om man skulle behöva. Nä nu blir det att höja volymen på Bullet skivan som spelas och sätta igång med disken.


Så här ser jag ut idag, jobbarkläder och huckle på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0