Om jag hade varit hemma hade ni fått se bilder på mina nya fynd.

Men nu får ni vänta tills imorgon. Nu har jag och Frida precis kommit hem från en dag med shopping både på stan och på Väla. Det blev en del fynd och en del annat fint. Lyckades hitta 4 stycken Meat Loaf LP-skivor som jag inte hade innan. Sen blev det en del kläder och en ring på Väla. Lyckades även pricka in att vara på Väla exakt samtidigt som min mamma och Mats var där. De hade skjutsat ner några till Malmö, varit i Danmark en tripp och sen Väla. Så vi träffade på dem när vi satt och åt. Så mina fina nya saker ligger säkert i Mats bil just nu påväg hem till Ljungby. Rätt skönt att slippa ha mina skivor på bussen imorgon. Vi lyckades även få skjuts hem till Frida av Mats så vi slapp åka bussen. Ja jag vet, jag blir bortskämd av mina föräldrar även när jag inte är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0