Nu är jag hemma igen...

med alla mina nya fina saker. Hittade inga byxor så kompenserade med att köpa både en skinnjacka och en skinnväst. Men jag kommer inte att gå med rumpan bar för det för jag hittade två snygga kjolar. Ni får titta på bilderna istället, jag orkar inte förklara för er.


Skinnvästen och ett par shorts, som ser helt konstiga ut på denna bilden.


Kjol med nitar och fickor.


En vanlig svart kjol som är hur bekväm som helst.


Varför hittar man alltid de snygga tröjorna på herravdelningen?
Jag var tvungen att ha denna trots att den är för stor. Den är
ju skit cool.


Min lilla skinnjacka. Tänk er en klänning och sen denna över till sommaren.
Kommer bli skit snyggt.


Lite underkläder. Köpte likadana bh:ar som jag köpte förra gången.
Det var de enda jag hittade i min storlek som var snygga. Plus att det
var halva priset på dem, så lika bra att passa på.


Sist men inte minst så köpte jag två filmer och ett packet blockljus.
Så ska snart tända mina ljus och bädda ner mig i soffan och glo på en av dem.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Härliga prylar du köpt måste jag säga :D

2010-04-19 @ 20:11:49
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag håller med föregående talare, tummen upp till shoppingresultatet!



Såg förresten en artikel i Metro(Sthlm) och av någon anledning tänkte jag på dig, jag vet inte riktigt varför dock ;)

Kan ju vara pga vem den handlade om!



Det var en artikel om att han kommer till Stockholm för att göra reklan för "Hang cool teddy bear" :)

2010-04-19 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0