Nä om man kunde få sin lön snart så man kan börja shoppa igen.

Det är helt livsfarligt med swedenrockshop.se kan jag tala om. Det kommer alltid in en massa nya fina saker som jag vill ha. Så nu har jag fått crawings för dessa underbara linnen.


Jag vill ha! Speciellt det i leopardmönster.

Jag hittade även lite roliga udda saker på sidan igår.

Vad säger ni? Något att handla hem? Tvål som luktar absinthe
eller varför inte ett läppbalsam som smakar absinthe? Det luktar
ju faktiskt rätt gott så tvålen kanske hade varit något.


Vad är det egentligen med mitt hår i förra inlägget? Först är det mörkblont, sen gulgrönt för att sen vara väldigt rött. Mitt hår har beslutsångest verkar det som.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ang håret:

Sol ljus, lysrörs ljus, lampljus? :)

2010-04-25 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0