Kalas så här på fredagskvällen.

Sitter hemma hos mamma just nu och firar min bror som fyller år på söndag. Vi har blivit bjudna på god mat och nu sitter vi och äter upp hennes choklad. Jag borde dock inte göra det för jag har redan fått ont i magen, men det är ju så gott.

Gissa vad vi ska göra imorgon? Jo vi ska ut till pappa och fira min bror som fyller år på söndag. Känns lite som favorit i repris men vad fan. Får väl passa på att fira så mycket som möjligt när man väl fyller år. Lite jobbigt att jag ska jobba hela helgen också. Kommer bli en helg med lite sömn troligtvis men det överlever jag nog.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

rättat inlägget nu ;)

2010-04-16 @ 22:16:12
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0