Har inte skrattat så mycket på länge.

Denna dagen har varit hur rolig som helst, både på jobbet och hemma hos Frida. Det är påsklov på skolan så det är inte så mycket elever. Vilket betyder mindre mat att laga och mer tid över för att baka och sjunga dåliga låtar. Jag bakade dock inte utan mobbade bara bagaren för sina drömmar/gaffelkakor. Men sjöng det gjorde jag och tillsammans med Emma och Hanna blev det en del fina trudeluter. Så som Man ska ha husvagn, Säng, säng, säng och Jag måste ringa Karina. Men mest så skrattade vi och skrattade och skrattade.

Skrattandet har bara fortsatt här hemma hos Frida. Det kan kanske bero på att man är lite övertrött eller så är det Anna Ankas fel.

Imorgon blir det shopping, shopping, shopping.

Kommentarer
Postat av: Anna Anka

Anna Anka har aldrig fel eller det är aldrig mitt fel!

2010-04-09 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0