Födelsedagspresenter är beställda.

Ja självklart är de till mig. Det kan vara en liten present till min bror där med, men mest till mig. Min pappa brukar överlåta presentköpandet till mig när jag fyller år. Så jag köper han betalar, det är helt perfekt. Så i år får jag Meat Loafs nya skiva Hang cool teddy bear på LP och en fin ring av pappa. Jag har visat ringen här tidigare i bloggen och nu blir den snart min. Sen beställde jag självklart Hang cool teddy bear på cd till mig själv och en ring till. Eftersom man får poäng när man handlar på sweden rock shop så blev ringen helt gratis. Så nu är det bara att vänta och vänta.


Den fina ringen som blir min helt gratis.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Fan va gott att du fick dina ringar som du ville ha ;)

2010-04-17 @ 11:13:29
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0