Facebook quiz är lite roliga ibland.

Jag hittade ett quiz på facebook som skulle visa vad min blivande man kommer heta. Jag var tvungen att göra detta quiz för att se om jag fick samma namn som jag trodde jag skulle få. Jag har nämligen en liten tendens att falla för karlar med detta namnet. Jag har inte så många ex men ändå finns det ett namn som dominerar. Självklart fick jag det resultat jag trodde jag skulle få. Jag förstår dock inte hur det kan slumpa sig så att det blev just det namnet som kom upp som resultat på quizet? Det är kanske ödet? Får helt enkelt vänta och se vad som händer.



Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, vad kan man säga? ;P



Vad gick quizet ut på, bara taget av ditt namn eller var det frågor?

Nej, jobb nu!

2010-04-28 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0