Ännu mera usch för dig...

dumma hagga. Det blev inget personalmöte för det har blivit framflyttat och det är uppenbarligen väldigt svårt att informera mig om. Men har skickat iväg ett mail till chefen nu om det, ett mindre glatt mail. Det var tur att jag lyckades få en klipptid hos min frisör idag annars hade jag varit redigt sur. Det är inte kul att behöva cykla en mil i onödan bara för att det inte kan informeras om ändringar. Men mitt hår blev fint nu iallafall och ja det är fortfarande skit långt. Köpte även en ny mascara men struntade i parfymen, den passade inte riktigt på mig.


Vad tycker ni om min nya favoritjacka? Nej den är inte ny, men min nya favorit.
Erkänn snygg. Det är även en lite puffärm på den uppe vid axeln. Jag älskar den iallafall.

Kommentarer
Postat av: Teza

Den e skitfin!

2010-04-06 @ 19:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0