Vanlig vardag tack?

Gårdagen innehöll det mesta som är bra och dåligt. Det var ångest över ändrade rutiner, jag kan må jätte dåligt av att mina vanor ändras. Det lyckades jag med igår, så jag hade ont i magen och svårt att andas. Det var helt nya saker och situationer, som jag lyckades med att genomföra. Vilket jag är väldigt stolt över, det är inte lätt när man har svårt för nya saker för de ger mig ångest. Så gårdagen var både bra och dålig, så den gick väl jämnt upp. Jag slapp ont i magen när dagen var slut iallafall.
Ibland känns det som om jag är så förbannat komplicerad att det är omöjligt att leva med det. Jag skulle behöva ta lättare på saker och sluta att älta. Men har inte riktigt kommit fram till ett sätt att lyckas med det än.

Men jag tror det går framåt, jag lyckades genomföra den nya skrämmande situationen igår. Plus att jag har blivit bjuden på tupperware demonstration hemma hos en gammal klasskompis till mig. Jag har inte träffat henne sen gymnasiet och känner inte någon annan där. Men jag ska gå dit själv trots att jag är blyg, bara för att försöka få det att släppa lite. Kunna få mig själv till att öppna upp för andra och vara lite mer social.
Det kan gå åt helvete eller bli skit bra, vi får se senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0