Usch det luktar illa!

 

 













 

 

 

 

 

Igår hade vi vår årliga surströmmingskväll ute hos pappa. Gabriella äter surströmming och vi andra grillar och klagar på att det luktar illa. Det är verkligen hemskt vad det stinker, man glömmer det för varje år också så man blir alltid lika chockad. Men det var trevligt att sitta ute i blåsten och mörkret och umgås.

 

Jag lyckades även snubbla över min mamma och fick då min nya skinnjacka och sjal. Det var nog det bästa på hela dagen tror jag, topp 2 iallafall.

 

 

 

Idag har jag vaknat upp hemma hos karlhelvetet och varit på loppis med pappa och Jonny. Men jag hitttade ingenting, förutom en gammal kompis som jag inte träffat på länge. Nu ska jag inte göra mer på hela dagen för pillerna gör fortfarande att jag mår kasst.

 

Stay sick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0