Jag överlever nog.

Doktorn trodde inte det var något större fel på min handled utan bara en inflammation. Men han skickade vidare mig till röntgen och gav mig lite rosa piller att knapra på under tiden. Så nu är det bara att se om det går över eller inte.

Fan vad nervös jag var i morse och inte för att jag skulle till doktorn. Anledningen var att mitt karlhelvete skulle börja sin svetsarkurs idag. Han var säkert jätte lugn över det, men jag satt och var nervös. Skickade meddelande till honom så att han var vaken och sånt. Min karl ska bli svetsare och eftersom allt han rör vid blir till guld blir han säkert en bra också.
Nu får han känna på hur det är att stiga upp tidigt, ha ha.

Stay sick!

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Hoppas det går bra med handleden.

2009-09-01 @ 14:34:42
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0