What to be?

Shit det känns ju som att jobba med en sjuåring som fastnat i slow motion, men nog om det. Imorgon ska jag iallafall jobba med Sarah och det ser jag fram emot. Plus att jag tänkte att hon och jag kunde brainstorma om utklädnad till halloweenfesten. För min mamma fick reda på att Sarah också skulle dit och Sarah frågade vad jag skulle ha på mig. Mamma sa att hon inte visste, men att jag hade "lånat" lite kläder från henne. Då fick hon kommentaren tillbaka att -jaha hon ska klä ut sig till tant. Ibland bara måste man älska sina jobbarkompisar, haha. Det hade ju varit skrämmande men nej det var inte planen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror jag väljer bloggen då, mest för att jag suger på att skriva brev, men bara därför =P

2009-10-26 @ 19:26:10
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/
Postat av: Frida

Önska inte för mycket, då vet man aldrig vad som händer! =)

2009-10-26 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0