Trött.

Sov hemma hos karlhelvetet i natt efter att jag hade varit på kalas hos mamma. Så i morse när jag väntade på att min pappa skulle komma och skjutsa hem mig. Han var snäll för jag hade inte cykeln med mig, så ringer de från jobbet. Då ringer en av kokerskorna och låter helt hysterisk och säger att jag måste jobba. Så det var bara att bege sig dit och sätta igång. Jag var inte riktigt beredd på det och min kropp var det verkligen inte. För fan vad trött jag var när jag kom hem, sov mellan tre och fem. Sen var jag tvungen att tvinga mig upp för att kunna sova i natt. Så det känns som om jag kommer vara lika trött imorgon. Då ska jag även direkt ut till Bölminge efter jobbet för att fira Gabriella. Kommer nog vara lite gnällig, får hoppas att det finns mycket tårta att äta så jag får en sockerkick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0