Så upptagen är man väl ändå inte?

När jag i morse åter igen gick ner i tvättstugan för att tvätta min maskin tvätt, så var maskinen fortfarande upptagen. Kläderna har legat i maskinen i ett helt dygn och ruttnat. Men eftersom jag nu faktiskt var tvungen att få min tröja tvättad, så kastade jag ut kläderna ur maskinen och la dem på en bänk. Stoppade i mina kläder i maskinen och cyklade iväg för att jobba. När jag sen kommer hem efter sex timmar ligger kläderna fortfarande på bänken. Man kan ha mycket att göra, men fan inte så mycket att man inte hinner med sin tvätt på över ett dygn. Jag hoppas bara att den personen tvättar kläderna igen innan de används, annars lär det inte lukta gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0