Så nu är det bättre.

Nu har jag ändrat utseendet på bloggen igen, men det var tvunget. Jag orkade inte med den deprimerande gråa skiten. Nu är det lite mer färg, men fortfarande inte tuggummirosa som det var innan. Men det var rätt kul att gå omkring i lägenheten och ta kort på intressanta saker som jag kunde ha användning för. Sen var det inte så lätt att välja vilka jag skulle använda. Jag hade ju gärna velat visa upp alla mina älskade saker som betyder något för mig. Men det hade nog blivit lite rörigt. Jag har kommit fram till att jag har väldigt olika sidor av mig själv. De är lika mycket mig allihopa, men de passar inte riktigt tillsammans. Därför är det bra att jag har en lägenhet med många rum, då kan jag ha olika "teman" i varje rum. Turkos och zebramönstrat i vardagsrummet, lila, träfärgat och Meat Loaf i sovrummet och rosa/svart lantlig kitsch i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0