Okej det blev inte så bra tillsist.

Han har gjort slut och det är väldigt jobbigt. Men vi har pratat rätt mycket och även jag förstår att det var nödvändigt. Men det gör inte mindre ont för det. Jag hoppades ju på så mycket och såg fram emot så mycket. Men även om det kändes så rätt så var det inte rätt tidpunkt för det just nu. Det hade bara blivit värre med tiden, för jag kände mig otillräcklig i förhållandet. Så jag tvivlade väldigt mycket på mig själv, men har ju nu efter att ha pratat med Johan kommit fram till att felet inte var mitt. Det var därför det var bra att det tog slut för om det hade fortsatt så hade det knäckt mig. Det är skönt att jag förstår det och att Johan har kommit fram till det så han kan göra något åt vad han utstrålar. För det var absolut inget medvetet gjort av honom, jag gjorde exakt samma sak mot mitt ex Linus. Det finns ingen annan utväg än att göra slut, för man kan inte lösa det i ett förhållande. Så jag mår bättre nu, men mitt hjärta är fortfarande krossat.

Kommentarer
Postat av: Heidi

usch så tråkigt :( vet hur jobbigt det kan va..

Men hoppas allt annars e bra med dig? hittar du på nu för tiden? krama

2009-10-06 @ 11:39:17
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0