Nu jävlar...

orkar jag inte vara sjuk längre. Så idag har jag både ätit frukost och duschat, så nu är jag faktiskt rätt pigg. Jag har upptäckt en sak om man tittar på bilden där jag visar min nya klänning, så är jag väldigt smal. Nu är det ju en naturlig sak för mig när jag mår dåligt att gå ner lite i vikt. Det är ju kilon som jag sen går upp igen. Men jag blir fortfarande väldigt chockad när jag ser det. Jag ser ju inte det när jag tittar i spegeln, men på foton blir det väldigt tydligt. Saken är ju den att jag får ju komplimanger för bilderna, men hade ni inte velat se lite mer hull ändå. Är detta verkligen en bra bild på mig? Jag tycker inte det, nej det blir till att proppa i sig mat, chips och choklad.


Kommentarer
Postat av: Lainy

ärligt talat så hade jag kunnat döda för en sådan kropp!

2009-10-22 @ 14:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0