Mardrömmar varje natt.

Vardagen fortsätter som om ingenting har hänt, men mitt liv står stilla. Jag försöker att göra saker så att jag inte ska tänka på det. Men det smyger iallafall in tankar som gör att man stannar upp och inte orkar att fortsätta. Men jag klarar av det ändå, dagarna försvinner förbi utan större problem. Men sen kommer nätterna, som inte går att kontrollera alls. Jag sover dåligt och vaknar hela tiden av mardrömmar. Visst de går väl över så småningom de med, men just nu håller de på att göra mig galen. Men ändå känner jag mest bara för att sova hela tiden.

Kommentarer
Postat av: eve

Tänker på dig kompis. Jag finns här för dig!

2009-10-12 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0