Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.

De spelar den låten på radion nu och det stämmer väl rätt bra. Det är upp och ner och lite till som inte vill som jag. Jag behöver nog en timeout snart känns det som, en chans att reda upp mina tankar. Men jag vet inte, det känns bara som om jag står och trampar på samma ställe iallafall. Det börjar bli lite jobbigt, för mig och alla runt omkring mig. Men de kan inte göra något åt det och jag vet inte vad fan jag ska göra. Men jag har kommit fram till lite under det senaste dygnet. Jag har rivit upp lite gamla sår för att se om de kan ha någon orsak till varför jag känner som jag gör. Det var behövligt men fan vad ont det gjorde att röra runt bland den gamla skiten. Men jag tror att det är där skiten gömmer sig. Får se vad framtiden visar mig om jag rör runt lite i det som varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0