Hahahahahahahahahahahaha

Hihi jag måste bara säga att mitt liv börjar bli roligt att leva igen. Jag skrattar och ler varje dag, till och med på jobbet. Det är sjukt kul att jobba nu, jag har ont i ryggen och har hosta men ändå vill jag jobba.
Sen så händer ju dessa lite komiska sakerna som gör att man skrattar lite extra. Som idag t.ex. skulle jag ha gått på en dejt, men han glömde bort det. Vi bestämde detta i förgår och idag hade han så fullt upp att han glömde. Av någon anledning tycker jag att detta är skitkul. Det hade inte varit lika roligt om jag hade fått stå och vänta på honom och känna mig dissad. Men det behövde jag ju inte nu eftersom jag skickade ett sms för att se om han var på bussen. Vilket han då inte var, haha.

Tror ni han vågar fråga efter en ny dejt? Tror ni han får någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0