Fan!

Tänkte precis att jag skulle fika efter att ha städat hela lägenheten. Så jag sätter igång ugnen för att värma lite wienerbröd. Kokar lite vatten till tea, det är ju det viktiga med fikandet. Sen så väntar jag, vatten börjar koka så teat blir fixat. Wienerbrödet blir klart i ugnen, så jag tar ut teapåsen och stoppar i socker i mitt tea. Det har kommit lite tea utanför muggen så jag torkar upp det. Sen väntar jag lite till på att wienerbrödet ska svalna. Sen kommer jag ut i köket för att fika min goda fika. Men det är tea utanför muggen nu igen, what the hell? Tror ni inte muggen har ett pyttelitet hål i sig, som gör att mitt älskade tea hamnar på köksbordet istället för i min mage.
Så nu har jag bara tre muggar och det funkar inte. Det måste vara jämnt antal, jag får köpa nya helt enkelt. Fan, och hälften av mitt tea hamnade på köksbordet. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0