Tomten.

Vet ni vad? Tomten var på jobbet idag. Det kom en söt liten rund gubbe med grått skägg och grå toppluva som bröt på finska. Seriöst man blev helt glad när man såg honom, han måste vara tomten. Eller så har han varit det i ett tidigare liv.

Men nu till hemskare saker, kokerskan kommer tillbaka till jobbet imorgon. Chefen ska ju prata med henne om varför hon har suddat ut dagar från mitt schema och gett till andra timvikar. Så jag är lite rädd för hur hon kan tänkas reagera. Tänk om hon blir jättearg på mig och behandlar mig ännu värre. Är fan livrädd ibland och vill verkligen inte mer. Men jag vet att om något händer så har jag människor som stöttar mig och det är jätte skönt. Annars hade jag fan skitit i det för länge sen och grävt ner mig i sängen och vägrat stiga upp. Men nu med dessa människor i ryggen tänker jag fan inte ge upp. Subban ska fan få så hon lär sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0