Regn, regn, regn.

Det har varit uppehåll och någolunda fint väder hela dagen. Enda tills jag slutar att jobba och ska cykla hem, då börjar det att ösregna. Woohoo vad kul! Men det gick snabbt att cykla iallafall, hade en jävla medvind. Men jag var blöt och kall när jag kom hem. Men iallafall för att det regnade så förbannat struntade jag i att ta posten. Tänkte att det kan jag göra sen när det är uppehåll. Men sen kom jag på att lönebeskedet kommer ju idag och blev så nyfiken att jag var tvungen att hämta posten iallafall. Det var som jag hade räknat ut med lönen och så, inget speciellt med summan. Men sen upptäcker jag en sak, jag har ju fått löneförhöjning för fan. De är generösa ibland. Fick även reda på att timvikarierna får gå på julfesten i år. Så varenda timvik inom kommunen har tackat ja.
Så nu kommer den stora frågan. Vad ska Jamie ha på sig på julfesten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0