Människor är konstiga....

och de känslor man får av vissa är ännu konstigare. Idag har jag varit sur och ledsen på grund av hur en person behandlar mig. Personen har inte ens varit i närheten av mig, men ändå påverkat mig. Jag blir ledsen och förbannad över hur att jag ens låter denna person påverka mig så jag blir ledsen. Men till ingen nytta, det bara är en sån känsla jag får av denna personen.
Sen försvann mitt ledsna och sura humör, på grund av en annan person. Denna personen har inte heller varit i närheten av mig. Men ändå påverkat mig så pass att jag skrattar och ler igen. Måste ju bara säga att jag föredrar den andra personen mer än den första. Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0