Jamie vill ha!



Ja idag kom än en gång Sweden Rock Shop katalogen i brevlådan. Så det var bara att sätta sig ner med post it lapparna och börja markera ut vad jag vill ha. Det finns fan något på varenda sida som man kan tänka sig att köpa. Men jag hittade lite favoriter som jag trånar efter lite extra.
Så som Nightwish vinterjackan, varenda vinter vill jag ha den men eftersom den kostar nästan 1500 så blir det aldrig av. Men leopard bikerjackan är riktigt nice den med och har ett mer vänligt pris så kanske, kanske.
Jag har nog blivi lite kär i leopardmönster igen, men seriöst det är ju så coolt. Tänk bara vad snyggt det hade varit med leopard halsbandet och den hjärtformade ringen till. Mmmm det tåls att tänkas på iallafall, sen så får man se. Men swedenrockshop.com ägen fan, där finns något för alla att tråna efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0