Ibland har man flyt.

Mina älskade hörlurar till MP3-spelaren hade gått sönder. De var helt perfekta, satt bra i mina små öron och hade bra ljud. Men sen blev det glapp i sladden och de ville inte fungera riktigt. Så idag var jag tvungen att köpa nya hörlurar. Så jag gick in på Euronics som vi har i Ljungby för att kolla vad de hade. De hade en hel vägg med olika märken, modeller och färger. Jag tog fram mina gamla för att försöka hitta några som ser ungefär likadana ut och som då kan sitta lika bra i öronen. Men det var ju helt omöjligt, det fanns ju hur många som helst att välja på iallafall. Så jag får hjälp av den snälla killen i affären. Jag pekar och han utbriser att nej de är skitdåliga. Han pekar och jag säger att de kan jag fan inte ha i mina små öron. Men tillsist lyckas vi ju hitta ett par som ser bra ut, man får ju egentligen bara gissa då det inte går att prova dem. Men vi hittade ett par och jag betalar och går förväntansfullt hem till mamma. (Hon har av en anledning råkat baka bullar just idag när jag skulle dit.) Jag kommer hem till henne och tänker ska de passa eller har jag precis slängt bort en massa pengar. Tar ut dem ur paketet stoppar dem i öronen och sätter igång musiken. De är helt underbara, sitter som en smäck och helt fantastiskt ljud. Jamie blir så glad.

Jag har även fått två nya husdjur av min mamma.

Vet dock inte vad de ska heta. Förslag?

Kommentarer
Postat av: Frida

Rune och Sune kanske? Det var fina namn tyckte jag iallfall! =)

2009-11-17 @ 21:10:33
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0