Huseby julmarknad.

Idag efter jobbet var jag, mamma och pappa på Huseby julmarknad. De på jobbet blev riktigt chockade över att jag skulle gå med mamma och pappa då de är skilda. Men vad fan spela roll eller, de kan väl träffas ändå? Det var mysigt att gå på julmarknad, lite kallt och blött men mysigt. Det fanns så jävla mycket att kolla på, så man sket i hälften bara för att inte lockas till att göra av med pengar. Men lite pengar försvann ju iallafall då jag var tvungen att köpa en ny halsduk i päls. Var även tvungen att köpa med mig en hel drös nygjorda polkagrisar. Vet inte om de gjorde det med alla, men jag och mamma fick var sitt litet polkagris hjärta av en karl som tack för att vi handlade. Men det som var mest roligt enligt mig, då jag har en liten thing för döda saker(?). Var alla uppstoppade djur jag hittade lite överallt, jag bara måste fram och klappa lite.


Denna hade varit skitsnygg att ha på min vägg.




Var detta något alla fick, eller var det bara jag och mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0