Veronica Mars.

Jag har precis tittat klart på sista säsongen av Veronica Mars. Så nu är det slut, inget mer för mig att längta till. Ingen mer dvd box att önska sig i julklapp. Lite synd faktiskt. Varför skulle de sluta göra den serien? Det var ju en av de bästa enligt mig. Dumma värld.
Men jag har faktiskt något mer att se fram emot, Sweden rock festival. Nästa vecka får jag se PAIN. Kan knappt vänta, har ju velat se honom sen jag var 14 år gammal. Då jävlar ska det kramas på Peter, som den lilla kramgroupie jag är.
Räknade lite på det innan och om jag lyckas att krama Peter blir han nummer 50. Jag har kramat 49 stycken kända musiker. Ni kanske inte tycker det är så mycket, men hur många har ni kramat?

En liten lista över några jag har kramat och varit backstage med:
Meat Loaf
Nightwish
Hardcore Superstar
Europe
Mustasch
M.fl.

Hey I'm with the band!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0