Nu var man ensam igen.

Det har varit en lång och trevlig helg tillsammans med Frida och Eve. Det har hunnits med lite av allt. Vi började helgen tillsammans med att titta på en valborgseld som de inte ville sätta eld på. Det blåste uppenbarligen för mycket plus att det var väldigt varmt och torrt ute. Men vi hade trevligt i solen i alla fall.

Fredagen spenderades med att shoppa second hand ute på Annas kuriosa och grilla ute hos min pappa. Eftersom vi var hos pappa blev det även kubb, krocketspel och lite pilbågsskytte.

Under lördagen lyckades vi besöka varenda intressant affär i Ljungby. Det blev lite shoppande av solglasögon, parfym och hatt för min del. Stadsvistelsen avslutades med att min mamma bjöd på mat på jobbet och sen åt vi glass på torget som efterrätt.

När vi lväl var hemma hos mig igen, sov vi middag ute i solen för att få lite energi. För att sedan gå en lång runda ute i skogen, där vi lyckades se en stor älg.

Nu är det söndag och de har åkt hem igen. Jag har precis varit och handlat med pappa och sitter nu och tar det lite lugnt. Min kropp och hjärna är lite trött efter denna händelserika helg, ska bli skönt att vara själv lite nu.


Men kommer troligtvis att sakna dem igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0