Min födelsedag.

Igår hade vi lite födelsedagsfirande eftersom jag fyllde 24 (gammal!). Det blev en trevlig dag med loppis på gamla torg och trevligt umgänge ute hos pappa. Hos pappa blev det hemmagjord jordgubbstårta och danska munkar till mat. Mellan målen roade vi oss med kubb, luftgevärsskytte och att öppna presenter. Jag hade min fina Wonder woman tröja på mig och presentsnöre i håret, så som man bör på ens födelsedag. Jag kan meddela att min tårta var väldigt populär och att jag var bäst på att skjuta luftgevär med oinställt sikte. Nu har dock karlhelvetet ställt in siktet så nu kommer jag väl börja att missa istället.

    
    
    

      Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0