Bowling.

Jag har bowlat för första gången i mitt liv. Vi var några stycken från jobbet som hade bowlingkväll. Det var riktigt kul, mest för att jag inte kom sist. Jag tycker att jag var rätt duktig som lyckades komma på 13:de plats av 25 pers. Då det bara var jag och en annan som var nybörjare.

Bevis på att jag inte var sämst.

Sen igår var det loppis, jag älskar loppis. Särskilt när loppisen säljer böcker för 5kr styck. Eftersom jag ska ha ett bibliotek när jag blir stor, passade jag ju på att köpa lite. Det blev 9 stycken tillsist, sen tvingade jag mig själv att gå. Jag hade seriöst kunnat köpa allihopa men var tvungen att behärska mig lite. Loppisen på Gamla torg börjar ju nästa helg och håller på varannan helg hela sommaren. Måste ju ha lite pengar till det med. Plus att jag tänkte vara lite snäll mot karlhelvetet, det var ju han som fick bära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0