Dum dag idag.

Vaknade och steg upp och det var strömavbrott i huset. Så min dag blev förstörd redan där. För strömavbrott betyder inget morgon tea till mig. Får inte jag mitt tea blir jag ett monster. Så jag sminkade mig och cyklade in till stan för att fördriva tiden och träffa karlhelvetet lite. Så jag cyklade in till stan i motvind och tänkte att jag kunde fika med min bror och hans flickvän. På så sätt skulle jag få mitt tea och sällskap medan jag drack det. Men eftersom de var lite för slöa för min smak och inte var inne i stan när jag var klar med min shopping så blev det ingenting av det. De var nog egentligen inte slöa men teamonstret Jamie ville inte vänta på sitt tea. Så jag stack till Roddys och köpte tea för en väldigt för hög summa och så var det kaffegrädde i skiten. Det ska vara mjölk, vanlig standardmjölk i mitt tea och ingen jävla kaffegrädde. Så monstret blev ännu mera sur och ringde karlhelvetet. Karlhelvetet ville först inte träffa mig men efter lite övertalning från min sida gick han med på det. Trots att han hade fullt upp och egentligen inte hade tid. Men jag fick träffa honom en liten stund och fick de kramar och den kärlek jag behövde för att bli glad igen. Men nu är jag sur igen för jag har fått ont i magen av kaffegrädden. Min mage tål nämligen inte grädde och gör väldigt ont om den kommer i kontakt med det.

Men jag vill bara säga förlåt till min bror och Tessan för att jag var ett monster mot dem. Men jag behöver mitt tea. Plus att jag vill säga tack till karlhelvetet som alltid är snäll mot mig även om jag är ett monster.


Mmmmm tea, så som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0