Och?

Michael Jackson är död, vad kul för honom. Visst jag förstår att en del blir ledsna över detta och det är sorgligt för dem. Men jag bryr mig inte så värst mycket. Det är ju faktiskt en man som blev anklagad för att vara pedofil. En man som ändrade sin kropp från svart till vit. Visst han hade det nog inte så lätt, med pushiga föräldrar som tvingade honom att bli artist. Men jag vill inte höra hans musik på radion konstant en hel dag bara för att han är död.
Jag brydde mig om Lux Interior och blev ledsen när han dog. Men inte spelade de The Cramps på radion hela dagen för det. Inte fick Lux framsidan på kvällstidningarna, utan en liten notis där de hade skrivit fel ålder på honom. Han har också berört och inspirerat människor. Så rest in peace Lux Interior, you kicked ass.




The way I walk is just the way I walk.
Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0