Lugn helg med familjen.

Först och främst, fan vad varmt det är. Jag sitter i lägenheten och dricker tea och svettas ihjäl. Det var väldigt varmt igår med så jag och karlhelvetet stack ut till pappa. För att ta det lugn och grilla lite. Jag hade även planerat att bada, men vattnet var så kallt att det var omöjligt. Så jag och karln spenderade tiden med att ligga på bryggan och prata och ha det mysigt. Sen kom min bror och Gabban för att grilla lite med oss. Det var trevligt och mysigt att spendera dagen med familjen.
Idag har jag inte haft det lika mysigt dock. Jag vaknade upp hos karlhelvetet men var tvungen att cykla hem för att mata katten. Så det blev mys med katten när jag kom hem istället (och städning). Katten hade hittat en teapåse som var rolig att leka med, så det var tea över hela lägenheten. Men nu är det rent och fint här igen och även katten. Jag tyckte Tissu behövde bada lite, men det tyckte inte han. Så han är lite sur, men ren. Hi hi. Snart så sticker jag och min bror ut till pappa igen för att fixa lite. Så det blir ännu en varm dag ute på landet, precis så som en sommar ska spenderas.

Ha det bra i värmen.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0