Lite intressant.

Jag och karlhelvetet satt och snackade  för någon dag sen. Då kom vi in på astrologi och stjärntecken, vi är båda två väldigt intresserade av det. Då sa han att stenbockar (som han är) vill ha en partner de kan visa upp. Han sa att han hade läst det någonstans och att det (tror jag) stämde. Det blev jag lite intresserad av och har funderat på i några dagar. För jag är likadan som oxe. Anledningen till varför jag vill visa upp karlhelvetet är för att oxar är väldigt ägande av sig. Om jag har något så är det mitt, jag äger det. Det stämmer verkligen in på mig något fruktansvärt. Ni som känner mig vet att jag ofta sätter min/mitt framför något. Det är min mamma, mitt karlhelvete. Inte mamma eller Johan. Därför vill jag visa upp karln, för att kunna visa andra vad jag äger. Titta vad jag har, det har inte ni. Det är tur att karln vet om denna sida av mig och är okej med det.
Jag undrar varför stenbockar vill visa upp sin partner? De är ju inte särskilt ägande av sig.

Stay sick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0