Hej hopp.

Gårdagen blev väldigt trevlig och födelsedagsbarnen var nöjda. Min bror blev väldigt nöjd för presenterna han fick av mig, jag var lite osäker på tröjorna han fick. Men det gick hem allihopa han fick så han blev glad.
Kan meddela att Gabriella inte blev full som ett ägg, även om hon söp som en norrlänning. Men en vinflaska och en massa öl räckte visst inte för att få henne full. Men det var kul iallafall utan en massa fulla människor.

Idag har jag mest städat och tvättat som vanligt, kan inte fatta hur snabbt det blir skitigt här. Men nu är det fint igen iallafall. Så nu sitter jag mest och är sur för att folk inte kan passa tiderna. Särskilt när det är de som har satt tiden. Hur svårt ska det vara att komma i tid då? Hatar. Men men.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0