Halmstad.

Jag , pappa och min bror tog en liten tripp till Halmstad idag. Mest för att det var så fult väder och vi inte hade bättre för oss. Det var pappa som behövde till Halmstad och Biltema, men av någon anledning var det jag som hade mest att bära när vi kom hem. Så det blev lite handlat idag med och det jag är mest glad för är mina nya fina skor.



Jag och min bror tog även en runda till loppisen på Gamla torg i Ljungby. Där lyckades jag hitta de två PAIN skivor jag inte har och en skiva med Meat Loaf som jag har letat efter. Hittade även likadana bestick som min mamma har och som vi hade som finbestick när jag var liten. Nu har jag lika fina som jag kan ha vid speciella tillfällen.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0