Växjö idag.

Pappa ringde mig tidigare idag och undrade ifall jag ville sticka med till Växjö en sväng. Han hade fått en lapp i brevlådan om att hans nya glasögon var klara. Så jag, pappa och Jim stack dit för att hämta dem och shoppa lite. Men när vi kom till Specsavers kunde han inte ha glasögonen. De hade gjort något knäppt med slipningen så han kunde inte se med läsdelen. De ville att han skulle försöka vänja sig vid glasögonen, men han kunde för fan inte se klart. De hade gjort något knäppt med dem. Så de fick behålla skiten och pappa får gå till någon annan optiker.
Men det blev lite shoppat iallafall, jag köpte en väska och Jim några filmer. Vi tog även en sväng inom Alvesta och hämtade ut tågbiljetterna till Hultsfred. Så nu är allt snart klart och packningen fixad. Jag ska bara hitta något att ha på mig också.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0