Riktigt dålig dag idag.

Eller så är det bara jag. Känns som om jag inte orkar mer iallafall, vill inte mer. De har ju på jobbet satt ett väldigt fullt schema på mig utan någon semester. Det börjar bli för mycket nu känner jag. Min lilla kropp orkar inte arbeta hur mycket som helst. Så jag har nu ont i min vänstra fot, min högra handled och ryggen. Jag kan kanske jobba tills måndag men jag tvivlar på det. Jag hatar att man känner som om man måste jobba bara för att man är timvik. Jag kör slut på mig så nu får jag sjukanmäla mig istället. Det suger lite, men min kropp orkar inte mer. Jag är så utmattad att jag inte vill stiga upp på morgonen och inget känns kul längre.
Det är lite illa att karlhelvetet är så allergisk mot katten att han inte kan andas riktigt när han är här. Jag kan inte ha kvar katten då, det går inte. Jag vill faktiskt heller ha karlhelvetet här. Även om jag blir lite ensam mellan åt, karln kan ju inte vara här hela tiden som katten är. Men jag klarar inte av allt krångel med medicin och skit. Det är så mycket enklare och billigare att ge bort katten. Jag orkar inte med krångel nu, det blir för mycket för mig då.
Det lugnar ner sig om några dagar förhoppningsvis, jag behöver bara sjukanmäla mig lite först.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0