Resan fixad.

Så nu är det bara att packa väskan för att åka till Sonisphere. Jag har idag även shoppat lite nödvändiga saker till den stora dagen. Så som vantar, druvsocker med mera, med mera. Ni kanske tycker att det var onödiga saker att shoppa, men inte då. Eftersom jag vann biljetterna bara en vecka innan själva festivalen är, så är det lite svårt att fixa sovplats. Så jag och karlhelvetet ska ha ett hela dygnet äventyr och vara vakna från att vi sticker tills vi kommer hem igen. Jag känner mig själv och vet hur jag fungerar. Först och främst så kommer jag att bli trött, väldigt trött och blir jag trött blir jag kall. Fryser jag kommer jag bli sur och gnällig, glöm inte att jag är trött. Så jag packar lite druvsocker som ska hålla mig pigg hela natten och lite vantar och mössa för att hålla värmen klockan fem på morgonen (plus en stor varm karl). Man måste planera noga vet ni, för annars kommer jag att dö under natten. Men jag ser fram emot det, vårat första äventyr tillsammans. Jag hatar i vanliga fall sådana här oplanerade äventyr, men jag känner mig så trygg med karln så jag vet att det kommer bli skitkul. Annars har jag alltid ett karlhelvete som tar hand om lilla mig när jag känner mig vilsen.

Stay sick!

PS. Jag vet fortfarande inte vad fan jag ska ha på mig på festivalhelvetet. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0