Present till karlhelvetet.

Köpte lite fina saker till karln när jag var iväg igår. En skinnjacka, ett bälte och en t-shirt. Lyckades hitta en Lamb of god tröja till honom som han fick i present. Han blev riktigt glad för sakerna och skit snygg i dem. Lyckades köpa en massa kläder till mig och karln och inget provades men allt passade perfekt. Jag är duktig, eller har stor tur? Tror jag kör på duktig.

Men annars har det inte hänt så mycket idag. Jag var i baren på jobbet och serverade mat. Lite kul eftersom jag inte varit där på hela sommaren. Jag är ju bara i packet hela tiden, så även imorgon. Men jag såg att N fixade och förberedde lite till mig idag. Det tackar jag för, för nu blir det ett moment mindre för mig att oroa mig för. Det är nämligen soppa imorgon, spenatsoppa. Så det är soppa, bulle, ägg och en jävla massa annat att skicka med imorgon. Men lite blev ju fixat idag iallafall. Så förhoppningsvis hinner jag med allt.

Nej ska sitta och drömma om mitt karlhelvete i sin nya skinnjacka nu.
Förövrigt har jag nu sju skinnjackor i min samling och den ska bli större, hi hi.

Stay sick!

Kommentarer
Postat av: kraza

du är galen jamie, tröjan var skit snygg så tack som fan babe!

2009-07-29 @ 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0