Pippi?

Sitter just nu och väntar på karlhelvetet som ska komma hit med Pippi på de sju haven. Han trodde inte det var sant att jag aldrig hade sett den filmen. Så nu ska han tvinga mig hade han tänkt. Det är ju Astrid Lindgren så jag har ju ingenting emot att se på det. Det hade varit värre om det hade varit den nya tecknade skiten med Pippi. Då hade jag protesterat lite mer.
Så ska vi göra danska munkar ockå, för jag köpte ett nytt munkjärn igår. Karlhelvetet tyckte det var lite fuskigt att jag nu har två och han ingen. Men, men man kan ju inte ha allt och livet är ju inte rättvist och allt sånt.


Sånt här gott ska vi äta sen och ni får inget.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0