Panik!

Sitter här framför datorn lite för att få lite paus. För annars får jag panik, panik, panik. Det känns som om det är fem miljoner saker som ska fixas innan jag sticker på Sonisphere. Det är inga stora saker, men även de små tar tid. Tid som jag inte har för att jag jobbar hela tiden. Som nu när jag kom hem var jag tvungen att tvätta. Jag hade inte planerat att behöva tvätta men eftersom jag är kvinna och det är den tiden på månaden så var jag tvungen. För nu kan jag inte ha byxorna som jag hade planerat att ha, utan ett annat par som låg i tvätten. Jag vet inte om de hinner torka innan jag sticker in till stan imorgon heller. Plus att min bror kunde inte komma och hämta katten idag så nu vet jag inte när fan katten blir hämtad. Han kanske kommer och hämtar den på lördag, men ju senare han kommer desto längre får katten vara utan mat. Jag sticker in till Johan imorgon och då får katten vara här själv tills min bror behagar dyka upp. Det är så jävla mycket och jag har inte tid eller ork för det.

Jag vill inte vara med och leka längre.
Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0