Nu jävlar börjar det att lugna ner sig i mitt liv igen.

Idag har jag t.ex. fått min nya mobil och den är jätte fin. Jag håller på att lära mig alla nya saker nu och lägger in bilder och musik. Jag måste ju göra mobilen mer Jamie med mina bilder och min musik som ringsignal. Så nu börjar den att bli min mobil och jag börjar att kunna den.
Jag hade även tänkt att lämna in min mp3 som slutade att fungera. Men i affären fungerade den igen konstigt nog, blir galen på alla tekniska prylar. Får ha den lite under uppsikt för om den gör så igen så är det ju något som är fel iallafall. Eller så tycker den inte om musiken jag la in nyss, In this moment. I så fall lägger väl mobilen av snart med för jag la in en låt med dem som ringsignal.
De är nog mina nya favoriter denna vecka, In this moment. Har fastnat för vissa låtar som är extremt bra. Så tack karlhelvetet för att du visade mig videon till Beautiful tragedy. Jag älskar när man hittar ny musik som man tycker om.


Min nya mobil, en LG KC780

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0