IKEA, IKEA, IKEA.

Gissa vad jag har varit idag? Jo på IKEA och handlat en ny servis och lite till. Man kan ju inte bara handla det man ska ha, utan måste köpa lite till. Lite väldigt nödvändiga saker, som en kudde med svans till katten. Fast det har varit en konstig dag, jag har varit på konstigt humör. Ena sekunden är jag glad över alla fina saker jag köpt, andra sekunden är jag förbannad och kastar med saker. Jag tror det är värmen, eller för att mp3 spelaren slutade att fungera. En annan tråkig sak som gör mig sur är för att min mobil är fast på sorteringscentralen i Jönköping. Jag skulle fått den i onsdags men nu måste jag vänta tills måndag. Fast han skulle ge min lite rabatt på den sen när jag någongång kanske får den.


En fin tallrik som denna får ni äta på om ni kommer hit och hälsar på. Kom igen,kom hit jag bakar brownies.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0