Hur svårt ska det va?

De har under hela denna veckan vetat om att en av timviken inte kunde jobba idag och de behövde fixa in en annan. De diskuterade det i torsdags när jag jobbade och de satt med schemat och fixade igår. Men ändå kunde de inte ta och fixa någon som kunde jobba istället. Så idag när vi kom till jobbet var vi en för lite och fick sätta oss och ringa runt till alla som kunde tänkas jobba. De lyckades till sist få tag på en som kunde jobba idag så att det fixade sig. Det är bara hälften så många som jobbar på helgen om man jämför med en vardag. Så varför kunde de inte fixat det i fredags, vi lyckades ju fixa det på en halvtimme. Det är fan lite dåligt att de inte kan fixa en ersättare när de har vetat om det i en vecka.

Men annars är det bra med mig. Jag tröttnade på min egen lägenhet och bestämde mig för att sno mammas över helgen. Jag känner att min kropp är helt slut och seg så sover jag här får jag sovmorgon och slipper cykla. Så förhoppningsvis är min kropp i lite bättre skick när helgen är slut (och Johan kommer hem).

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0