Hi hi.

Träffade på en gammal klasskamrat från gymnasiet på vägen hem från jobbet. Jag tycker det är så kul att träffa på dem, inte för att de påminner om den gamla goda tiden. Utan för att få reda på vad de sysslar med nu för tiden. Jag har ju absolut inte kommit så långt jag ville när jag gick på gymnasiet. Men det har inte de heller och det känns så skönt. För ibland känner jag mig så misslyckad, utan utbildning och timvik i ett jävla kök. Men så träffar man på dessa människor som man trodde skulle gå jättelång när man pluggade med dem. Men så står de och tampar på exakt samma ställe som man själv. Med dåliga jobb och ingen utbildning, då blir jag faktiskt lite glad. Inte HA HA det kan du ha din dumma jävel. Men man märker att det är helt normalt och att man inte är så misslyckad.

Hon var inte ens lika söt som hon var när vi pluggade tillsammans och det kan hon ha den dumma jäveln.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0